torstai 11. heinäkuuta 2013

Musik auf Deutsch osa 2

Saksankielisen musiikin esittelypostaukset jatkuvat.


Tiemo Hauer
Tiemo Hauerin mä löysin ihan vaan koska Youtube osaa suositella mulle niin kivoja laulajia. Kuten jo edellisessä postauksessa kävi ehkä ilmi, mulla on pieni pakkomielle kiharatukkaisiin mieslaulajiin. Niimpä kellekään ei varmaankaan tullut yllätyksenä että mä tykästyin Tiemonkin musiikkiin melkein heti (mun aivot varmaan saa kaiken musiikin kuulostamaan hyvältä jos laulaja vaan on söpö...).
Tiemo Hauer on siis saksalainen poplaulaja, joka soittaa myös pianoa (ah rakkautta!) Mä en tiedä onko vika mussa, mutta mun korvaan Tiemon aksentti kuulostaa jotenkin tosi hassulta. Jotenkin tosi sellaselta supersaksalaiselta, missä ärrät lausutaan tosi voimakkaasti. Musta se kuulostaa kuitenkin myös niin kivalta, että oon jo senkin takia kuunnellut hänen musiikkia tosi paljon. Mutta on ne biisitkin hei hyviä!
Ehrilich Glücklich
Nacht am Strand

Kuva täältä



Cro

Ekat kymmenen kuukautta Crota vihattuani, oon kiintynyt siihen niin paljon että ne biisit on alkanutkin kuulostaa ihan hyviltä. Cro on siis saksalainen räppäri ja mä erittäin pääsääntöisesti inhoan räppiä, joten tämä on nyt ihan uusi juttu mulle. Niimpä mä en edes yritä leikkiä että tietäisin asiasta jotain. Tyydyn vaan linkkaaman muutaman kivan biisin.
Horst und Monika

1 kommentti:

  1. Kiitos kommenteista!! :---) Hih kannattaa kyllä ehdottomasti tehdä banoffeeta, se on ihan parasta! :) Mulla on kyllä kans loputon lista kaikkee mitä pitäs kokeilla, eikä koskaan sit osaa päättää mitä tekis... :D

    VastaaPoista