sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Paljon kuvia!

Käytiin Sonjan kanssa Ikeassa.

Maailman söpöimmät Herra Mansikat, jollainen minun oli vaan pakko saada.
Minun ilme ei nyt tee oikeutta noille Ikean lihapullille, mutta nam!

Nami lihapullia <3
Marian kanssa käytiin yhdessä kahvilassa syömässä tällasia herkkuja.

Ja Ikean reissun päätteeksi söin Sacherkakkua.
Tämä oli taas yksi niistä viimeisistä kesäpäivistä joita täällä on vietetty.

Yritin kiivetä tonne. Sitten kun olin päässyt ekalle tasanteelle, olin jo tosi ylpeä itsestäni.

Make friends, not war.

Tuossa alla olevassa kyltissä lukee että tämä työ on tehty käsin marsipaanista, pikeeristä ja sokerista. Alkuperäinen teos on siis Gustav Klimtin maalaus Suudelma.
Tässä vielä samainen kyltti isompana. En tajua mitne kukaan voi spritsata noin kauniisti ja tasaisesti.



Ihana talo.

Sonjan kanssa Q:ssa.

Osteettiin Marian kanssa Klopfer Mix laatikko.

Yksi viimeisistä kesäpäivistä ja ihana talo.

Minsky nukkui niin söpössä asennossa, että oli pakko ottaa siitä kuva.

Minä ja Nathan Q:ssa.

Meidän popcornit Magic Mikeen oli isommat kun Sonjan pää. Ei oikein jaksettu syödä kaikkia, mutta leffa oli aikas viihdyttävä. Channing Tatum ilman paitaa.... :>

Pratersternin huvipuiston maailmanpyörä yöllä.

S.O.S:n baarimikon nimikirjoitus oli nyt sitten ilmeisesti saatava. Siinä lukee Ronald, vaikka ei tuosta lapusta mitään selvää saakaan.

Ruusuja.

Hanna ja Klaus opetti minut tekemään schnitzeleitä. Tuli tosi hyviä!

Tässä nyt on aika sekalainen läjä kaikenlaisia kuvia milloin mistäkin. Olen ollut pari päivää kipeänä, enkä ole tehnyt oikein mitään. Tännekin on tullut nyt syksy, vaikka ensi viikoksi olikin kai luvattu taas yli 20 astetta lämmintä. Nyt on kuitenkin ollut melkein koko viikon kylmää ja sateista. Vaikka tämä viikko onkin jo ihan säänkin takia ollut vähän laiskempi, on ollut oikeastaan ihan kiva vain kölliä kotona ja katsoa telkkaria ja lukea kirjoja. Eilen olin Sonjalla katsomassa kolme hömppäleffaa, joista yksi oli kyllä ihan todella huono. Älkää vaan katsoko elokuvaa nimeltä Sokkohäät. Se oli kamala! Nyt ei taida olla oikein muuta kerrottavaa, ensi viikolla ajattelin tehdä postauksen tästä minun huoneesta, josta tykkään hirmuisesti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti