tiistai 19. maaliskuuta 2013

Pippalointia

Pari viikkoa sitten järjestimme yhden kaverini HerkkuPippalot ja viime viikonloppuna olin auttamassa yllätyssynttäreiden järjestämisessä. Koska ruoka on ihana asia, haluan jakaa teidän kanssa muutamia kuvia tekemistämme ruuista.

Mun ja Liisin tekemät kakut jääkaappia leikkivällä ikkunalaudalla. Vasemmalla valkosuklaa-hyydykekakku, keskellä sacher-kakku ja oikealla tiikerikakku.


Tässä synttäreiden koko ruokatarjonta; kolmea eri salaattia, kolme kakkua ja kinkkurullia.

Meidän monikansallinen sacher-kakku.

Mun tekemä valkosuklaa-hyydykekakku.

Sonjalle tein viiksileivoksia.

Ja Vilhelmiina taiteili Sonjalle yksisarviskakun.

Jääkaappi oli tosi täynnä, mutta onneksi ulkona oli niin kylmä että ikkunalauta korvasi jääkaapin mainiosti.
Toivottavasti muillekin tuli nälkä näitä kuvia katsellessa, koska mulle ainakin tuli! Onneksi ensi viikolla on luvassa pienimuotoiset illanistujaiset joten pääsen taas leipomaan.

2 kommenttia:

  1. hei, mietin vain että mitä kautta hait aupairiksi wieniin? itsenäisesti vai järjestön kautta? :)

    on ollu tosi mukava lukea tätä sun blogia! oon nimittäin ite tulossa melko varmasti nyt kesällä/syksyllä wieniin aupairiksi :)

    VastaaPoista
  2. Mä pääsin tähän perheeseen yhden mun kaverin kautta joka oli täällä viime vuonna. Eli en oo hakenu minkään järjestön kautta vaan ihan itsenäisesti :)

    Oi kiva kuulla! Onko sulla jo perhe valmiina ja tiiätkö mihin päin oot tulossa ja millon sulla alkaa työt?

    VastaaPoista