perjantai 12. huhtikuuta 2013

Kevätkevätkevät

Eilen se vihdoin saapui. Nimittäin kevät! Päivällä mietin ratikassa että kaikki näyttää ihan erilaiselta keväisen auringon valossa. Kevään saapumisen kunniaksi me mentiin Vilhelmiinan kanssa käymään Pie Factoryssa, kun oltiin jo pitkään mietitty että sinne pitää päästä.


Chicken Deluxe Pie


Meringue Pie
Herkullisista piiraista nautittuamme suunnistimme puistoon kirjoittamaan rakkauskirjettä Justin Bieberille. Eilen oli mun viimeinen päivä teini-ikäisenä, joten piti tehdä jotain teiniä. Harkitsin myös hiusten värjäämistä pinkiksi, mutta totesin että katuisin sitä ehkä aika pian.



Minä ja valmis kirje. Piirsin kuvan mun ja Justinin tulevasta talosta. 
Ulkona oli oikeasti niin lämmin että tarkeni pelkällä t-paidalla. Outoa että vielä viikon alussa piti hytistä talvitakissa bussipysäkillä, ja nyt ei tarvitse takkia lainkaan. Ehkä tänne tulee nyt vauhdilla heti kesä, koska kevät on jo pahasti myöhässä.


Musta on hassua mitä auringon paiste ja lämpimät ilmat saakaan aikaan. Mä olin ainakin heti paljon iloisempi ja ainakin musta näytti että muutkin oli. Nyt mä uskon että kevät on tullut jäädäkseen, eikä sitä lunta ehkä enää sada. 

Näytin Vilhelmiinalle miten hienon kissan osaan piirtää. Vilhelmiina esitteli taitojaan piirtämällä mulle kengurun. 

Tänään on tarkoituksena koluta läpi Wiein kirpparit. Toivottavasti ihana kevätsää jatkuu tänäänkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti