maanantai 22. huhtikuuta 2013

"Minä tunsin itseni niin onnelliseksi, etten edes pelännyt tämän hetken menevän ohi."

Mulla on ollut ihan huiput pari viikkoa, ja erityisesti huiput pari viikonloppua.
Viime viikon perjantaina oli mun syntymäpäivä. Mä olin suunnitellut että me mennään vasta lauantaina juhlistamaan sitä ensin brunssilla ja illalla mahdollisesti Pappalassa. Tytöillä oli kuitenkin vähän muita suunnitelmia, ja ne oli järjestäny mulle yllätyksen Pappalaan jo perjantaiksi. Meille oli varattu pöytä ja vietettiinkin siellä sitten koko ilta. Mä en ollut arvannut yhtään mitään, ja olin ihan hämmentynyt kun paikalle tupsahti monia mun kavereita. Ilta oli kaikin puolin onnistunut, ja mä olen edelleen innoissani siitä että mulle oli järjestetty näin ihana yllätys.

Lauantaiaamuna me mentiin brunssille Latte Grandeen. Brunssilla oli tarjolla vaikka mitä, eikä mua harmittanut enää yhtään ettei saatu pöytää mun ensimmäiseksi löytämään paikkaan. Ruoka oli herkullista, sää mitä mahtavin ja seura ihanaa. Brunssin jälkeen oli tosin pakko toipua sängynpohjalla vielä muutama tunti perjantai-illasta, sen verran vähän oli edellisenä yönä tullut nukuttua.







Viikolla kävin muun muassa Naschmarktilla syömässä ja fiilistelemässä vilkasta tunnelmaa. Säät ovat olleet niin mahtavat, että Naschmarktillakin oli vielä illallakin kaikki ulkopöydät aivan täynnä. Torstaina kävin Sonjan kanssa synttärilahjabrunssilla le Loftissa, joka sijaitsee korkean hotellin ylimmässä kerroksessa, aivan Wienin keskustassa. Jo pelkät maisemat olivat upeat, mutta ruoka oli myös taivaallista ja olinkin tosi iloinen näin ihanasta lahjasta.





Tällasia maisemia me ihasteltiin samalla kun nautittiin ihanasta ruuasta ja hyvästä palvelusta.


Tässä vielä rakennus jossa kävimme aamupalalla.

Viikonloppu menikin sitten iltaa istuessa milloin missäkin mitä mainioimmassa seurassa. Lauantaina onnistuin ihan omaksikin yllätyksekseni lähtemään katukirppikselle ja leipomaan keksejä. Lauantai-ilta oli hauskin pitkään aikaan ja kotiin kävellessäni linnut lauloivat ja aamu sarasti jo.

P.S. Tekstin otsikko on Muumi-kirjoista.

2 kommenttia: