torstai 31. tammikuuta 2013

Oh, so you know German? Now I know why you don't like fun things..

Kävin eilen hakemassa mun saksan diplomin. 

Läpi meni, ja vielä parhaalla arvosanalla. 


Pisteitä olin saanut 87/90. Oon oikeesti tosi ylpeä tästä, koska oon aina ollut aika huono kielissä ja nyt kerrankin sain hyvät pisteet.

Mukana tuli myös tällainen kortti, joka ilmeisesti ajaa sitten saman asian kuin tuo diplomi. 

Täällä on myös ihan kevät, eilen taisi olla +14 astetta lämmintä ja aurinkokin paistoi. Tänään näyttäisi olevan vähintään yhtä ihana ilma, ja vaikka mun pää on tällä hetkellä täynnä räkää on mulla silti tosi iloinen mieli koska oon vihdoin saanut mietittyä myös mun tulevaisuutta. Oon alkanut miettiä Suomeen paluuta. Oon kirjoitellut päiväkirjan sivut täyteen suunnitelmia, sekä plussia ja miinuksia eri kaupungeista ja opiskelualoista. Kaiken tämän pohdinnan jälkeen Suomeen takaisin muuttaminen tuntuukin jotenkin helpottavalta ja hyvältä päätökseltä. Uskomatonta miten nopeasti mieli ja ajatukset voi muuttua, kun vielä vähän aikaa sitten suunnitelin jääväni tänne, ja nyt haaveilen jo omasta kämpästä ja opiskelupaikasta Suomessa. Jotenkin tämä tuntuu vaan paremmalta ratkaisulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti